måndag 13 september 2010

Less :(

Så sjukt less på febern nu... fy tusan! Har svettats o frusit om vartannat fredag,lördag o söndag. Nu borde det räcka!!!!? Less på hostan som tar över mitt liv, jag hostar konstant alltså! och snoret.. och att inte ha så bra röst, när man vill prata hela tiden :P Appropå å ränna i sundsvall på nätterna, så va ju det på lördag.. och jag var ju sjuk redan på fredag ;) Så de så T! Vi har haft en mysdag idag, Älsklingen har oxå kännt sig lite krasslig. Han som aldrig blir sjuk?! Knasigt.. Först kikade jag på 2 avsnitt idol, medas A var borta. Sen kollade vi på The Book of Eli, I love you Philip Morris, lite av Torpedo(?) och Mamma Mia (den gick ju på tvn ikväll och vi hade inte sett den... Den var ju så mysig!!!) Nu ska jag mysa med mina 2 hjärtan.

Inga kommentarer: