måndag 27 september 2010

Så skönt!

Vi har äntligen fått upp 32" lcd tvn i sovrummet nu :) Så mysigt o skönt att ligga där å titta på tv på kvällen innan man ska sova. Har dock kommit på att jag skulle vilja ha sånna där nackkuddar som man kan hänga på sängpanelen. I lördags donade vi här hemma. Sen for vi in till stan å käkade på Amandas med Gurra,Gurras kompis(?),Nicke o Martina. Sen åkte grabbarna till garaget o vi tjejer hade tjejsnack hos Martina. Trevligt och välbehövligt! :) På väg hem från stan så hände ju råddjursberättelsen som jag redan skrivit om. När viväl var hemma så kikade vi på en film, kommer inte ihåg vad den hette dock. Söndag o vi tog sov/mys morron. Skönt! mamma o pappa kom hit o skulle hämta mig, för att åka upp till sundsvall. Skulle typ köpa hundmat, då de var foderdagar på granngården. Men A följde oxå med då vi ville titta på telefoner. Tror vi har bestämt oss nu. Sumpade dock att få 2st iphone4 direkt i handen. Då vi skulle fundera en liten stund, lade undan dom i 30 min.. men vi gick o käka o kom tillbaka efter 60 min, då var BÅDA såld! Helt sjukt. Han hade sålt 6 st på bara lördag o söndag. Och det var en liten butik! Vi valde/väljer mellan Samsung galaxy s och iphone 4. Träffade en säljare som själv hade galaxyn och förspråkade den. Träffade sedan en säljare som själv hade iphone 4 och förspråkade den :P Dock skulle vi välja bort x10an då den krånglat så otroligt mycket. Aja, när vi kom hem surfade vi runt lite tillsammans o sen kilade A iväg en sväng. Sen kikade vi på film. SALT såg vi. Ganska bra, men lite överdriven ibland. Nu ska jag måla!

Inga kommentarer: