fredag 15 oktober 2010

Läskigt

Attans vad det blåste igår! Helt sjukt. Jag bestämde mig för att helt själv, åka upp till sundsvall. Fick för mig att det skulle vara så skönt att bara strosa omkring där helt själv, titta på vad jag vill hur länge jag vill! Och ohhhhhhh ja! Riktigt skönt var det! :) Men läskigt att köra bil då jag åkte upp, alla bilar körde ganska sakta så de gick ganska bra. Men läskigt då bilen flyttade sig lång i sidled... usch. Blev Djurmagazinet i sundsvall, där jag hittade mitt akvarie :) har dock inte köpt det än, tänkte visa A först! Sen Djurmagazinet i Birsta, Arkens Zoo,Boom(gillar den nya affären big time! Den är så stor :) Köpte en super mysig pläd där, som är svart super mjukt sammet eller va de heter på ena sidan o andra sidan är vitt supermjukt fluff. Den är helt underbar :) Sedan blev det alla affärer på birsta city, köpte en hårprodukt, för lite volym i hårbotten lixom. Har haft dust it, men nu fick de bli en ny variant av Lanza. Köpte en cool rosa plånbok/väska på gina. Väl hemma runt 7, käkade vi en väldigt sen middag, duschade o klockan 8 sov min karl... hm.. mycket vi hann träffas igår! Inget! Ikväll blir det nog båtar, om A får bestämma. Han vill alltid ha det på fredagar :P Men längesen vi åt det nu! Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas!!!!!

1 kommentar:

Maria W sa...

Hehe tror det är en fjärilslarv eller nått ;)
Kul om ni kikar förbi :) Blåste väldigt igår, vi var oxå upp dit :P läskigt att köra.

Kram