fredag 12 november 2010

yeah

idag är jag glad! Yihooooo :) hann aldrig städa klart igår, vi plockade in o gick igenom massa julsaker, gardiner o sånt. ska börja hänga upp julgardiner i några rum nu. Tycker ALLTID att julen går för fort och vi hinner aldrig njuta av den tillräckligt. Så iår gör vi jul tidigt!! :) Glögg,julmust,pepparkakor, julgardiner o stjärnor. Och någon julig ljuslykta. Typ de vi har till julen. Och gran då förståss, men den får vänta ett tag till innan den får komma fram. Älsklingen gjorde jul ute igår. Julslingorna på huset är tänd, lysande tomte o snögubbe på tomten är tänd. Tomten på månen hänger på huset och är tänd. Blev mysit o fint! den fina girlangen runt dörren är på plats den med! så mysigt! Bara mina lysande istappar kvar nu så är de klart ute oxå. Idag o imorn har jag överrasknings dagar för A. Eller efter han slutat idag då börjar det förståss. Ska bli mysigt! :) O söndag morron ska vi äta en helniceig frukost som jag planerat! Kommer bli en grym helg. mer snö kommer det oxå! Vi hade förövrigt 15 MINUS igår kväll. Sjukt kallt egentligen. Men våra golv är så varm så varm. Så nu har min strumpfria period börjat. är ju mkt skönare att gå runt o känna dessa varma golv, än att ha strumpor ju. Aja :P Trevlig helg!

Inga kommentarer: