onsdag 22 december 2010

Effektiv

Julklappsinslagning(helt klart) lite städning(mycket kvar) shopping i stan dvs alla julklappar är inhandlade,julmaten redo och idag fick de bli väldigt sen middag på hotchili. ganska effektiv dag trots feber o krassligheten! Knaprar alvedon som tusan, har gjort det i 2 dagar nu för att hålla febern nere så man orkar med att göra lite saker ändå. Störigt med näsan som rinner HELA tiden, har så ONT under näsan nu även fast jag har använt nässdukar. Men nu har jag äntligen köpt hem mina favoriter, näsdukar med balsam i! Så nu ska de nog bli bättre ;) Hostar,nyser,ont i öronen, asont i halsen,väldigt varm,trött o hängig. Blifrisk.nu-ja tack! Imorn hara vi fullt upp med städning,bakning å fixa en massa inför julafton med bord osv. o A är ledig, mysigt! Hoppas vi hinner mysa lite på kvällen! Förra året har jag för mig atat vi stressade tills vi gick isäng å de e inte roligt... Gonatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Idomin salva funkar bra under sönder snyten näsa ;) skulle inte överleva utan den nu :P
Kram M