onsdag 15 december 2010

Lång dag!

Käkade tacos igår till middag. Rester från helgen typ :P Sen gick jag till kyrkan för å lyssna på luciafirandet. Riktigt mysigt o fint! Väl hemma blev de lite slapp framför tvn, fika o så. Skulle försöka sova tidigt, men somnade typ 1. Vakna 2,3,4 o så ringde klockan 5. Härlig natt! suck. Bara å skynda sig å göra sig iordning. Strax innan halv 6 for vi hemifrån. Lämnade Monchi, tankade i hudik o tankade luft i däcken o sen for vi iväg mot huvudstaden. Först på karolinska sjukhuset, gick jättefort. Andreas skulle undersökas innan operationen. Sen for vi på lunch,kikade runt lite i smeten, lite shopping, Naturhistoriska museet o cosmonova. Var riktigt coolt o intressant där! Jag har aldrig varit där förr. En mysig dag! Blev middagskäk o sen for vi hemöver. Stannade hos Anton o Gurra på lite skruvning,kaffe o bulle. Hämtade Monchi o hem å nattade A hehe. Jag kollar på reprisen av Paradise Hotel o sen ska jag slänga mig isängen! Somnar nog som en klubbad säl ikväll ;) Längtar tills på fredag, då ska jag o malin ha mys på texas!

Inga kommentarer: