fredag 3 december 2010

Less

Blir man nå less då? Eftersom jag skulle vara gräsänka hela eftermiddagen o kvällen. O Malin o Elin skulle på texas å käka å sen gå ut, så tänkte jag att ja fan, jag hakar på! Blir ju skitskojj. Så efter jag fixat skjuts,gjort mig iordning,fixat hundvakt o sovplats... SÅ blev det inget. Det gick inte att boka till 1 plats till deras bokning, för det var fullt! Kan de verkligen bli så fullt? Man kan väl placera om lite så brukar de ju funka? Har man själv jobbat i branschen så vet man att det mesta går att lösa. Tydligen inte på detta ställe. Less på deras service faktiskt. Har hört en hel del som slutat gå dit pga det. Trist de, eftersom de har så god mat. Önskar jag inte gillade maten där. Så nu sitter man hemma, stylad. Sminkad o håret är fixat. kläderna bytte jag till lite mysigare iaf :P haha. Blev en macka till vädligt sen middag istället o nu tittar jag o monchi på idol. Undra om de blir visning eller inte? Beror väl på när spyyo kommer hem o hur länge han ska uma å bo på toaletten... Later

Inga kommentarer: