måndag 28 mars 2011

Affärn plus helgens

Har precis varit på affärn, handlat lite åt sjuklingen och åt mig själv. Vitpeppar åt mig själv, så nu trycks vitpeppar o jag hoppas hoppas hoppas jag slipper kräkas!! Handlat blåbärssoppa o vätskeersättning(på apoteket) Coca cola o lite annat. Jag har verkligen fobi för å kräkas, diarée går bättre även om inte de heller e så kul :P Spritar händerna för fulla muggar o vädrar! A är i karantän i gästrummet, men springer ju på toa då å då. Tur vi har två st, så vi inte behöver dela toa nu! Jag kräks typ av att höra han kräkas, så springer ut eller håller för öronen o sjunger :P Undra hur jag ska kunna ta hand om ett barn som har magsjuka! :/ Hatar att vara så kräsen. Igår var vi upp en sväng till sundsvalll, i hopp om att bestämma vilken vagn vi skulle köpa. Var på ikea oxå, shoppade bara lite ljus. ljusBlå o ljusrosa långa ljus, så fina färger de fått in nu! Blev en bh på Change, de hade fått in en jag kunde ha, så skyndade mig o köpa den! 3 par kallingar på dressman. Man betala för 2 o fick 3. Sjukt snygga! Blev även en bodybutter cocoa från bodyshop. Köpte en rolig bok, där man fyller i om graviditeten. Halva boken är Mitt första år som mamma Och andra halvan är Mitt första år som pappa. Tycker den va skitskojj! Roligt att ha kvar sen! Sen åkte vi raka vägen till hudik för middag hos svärfar o Karina. Trevligt o god mat. Tog vägen över stamnäs o när vi väl var hemma blev det lite surfning(vagnar! haha) å sen kollade vi på National treasure 2 som gick på tvn. Ska se bigbrother o walking dead idag,som vi spela in i går. Men jag ser nog det själv å så får a ligga i sitt rum. Undra hur vi ska göra sen när vi inte har nåt gästrum :P Får göra om gymmet till gästrum! :) Bye!

Inga kommentarer: