fredag 11 mars 2011

Ändring

Det blev ändring i matplanerna, då vi skulle byta olja i fritösen å insåg att den behövde en omgång i diskmaskin innan den nya oljan :)

Så det blev ostschnitzel med potatisgratäng( sån där färdig, ett märke som är grymt gott!!) tycker inte om pot.gratäng så mkt annars det är bara den där färdiga med det märket som jag gillar ;) sjukt gott var det iaf :)

Följde ju med mamma o pappa till stan häromdagen. Då var mamma på bolaget så jag följde med.
Kollade på alkoholfritt vin. Det stor alkofritt på etiketten på alla, men med liten text stod det att det innehöll mindre än 0,5%. Så då frågade jag å då var det ju lite alkohol i alla. å ändå står det alkofritt?
Hm mysko.
Är ju så sugen på vin ;)
Hittat ett på Ica som är helt alkofritt men de e mousserat, å då måste man ju dricka hela direkt typ. Så skulle vilja hitta ett vanligt lixom. Trodde de var det, på de där de stod alkofritt på etiketten. Hm.

Bye!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

LinnaLi sa...

>DEt är alkohol i fil också om man ska vara petnoga =) Så du kan lugnt dricka det alkoholfria vinet på bolaget =)Däremot tycker jag att det smakar blä. Men det mousserande Billabong är gott, tror det heter så iaf. ¨

Det röda är tväräckligt, så passa dig för det =)

Trevlig kväll!

Linda