måndag 28 mars 2011

Hungrig

Är en väldigt händelserik dag idag känner jag, inte! Så har inte så mkt att skriva haha och så har jag lite tråkigt.
Har ont i magen o mår illa, så vill inte direkt åka till någon heller.
Fortsätter å trycka vitpeppar.
Ser ett spöke då å då som går mellan gästrummet å toan.

Jag är hungrig, men vågar inte äta nåt.
Allt jag kommer på att äta är ju läskigt att spy upp.
Nå förslag på vad man ska käka?
Åt lite fil vid 2, sen vid 6 lite kräm.

Kollat på bb från igår nu, skönt att roza åkte ur :)
Blir väl lite mer tv å mys med monchi nu!

Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

Lisa Olsson sa...

toast och te då? eller mixad redd grönsakssoppa, inge klumpar som ska upp då iaf om du nu blir smittad men fortfarande nyttig och mättande :D

Maria W sa...

Visst är det på sätt och vis skönt att dom kollar extra,men trist att vara så orolig hela tiden.
Hur går det för er då?
Piggar han på sig något?
Hoppas verkligen att du klarar dig :) kall fruktsoppa brukar funka för mig när jag inte mår hundra,jag brukar ha svårt för varma saker då.
Krya på er Kramiz

kattis sa...

jag drack cola, de funkar för magen, oxå blåbärs soppa.
Jaa, fett less på roza bimbon va man ju =)