torsdag 10 mars 2011

Lite tankar

När vi var på tidigt ul(vaginalt ul) i v 12 så Såg ju allt bra ut å det var verkligen full rulle där inne :)
I v 15 kände man att något fanns i magen, typ vibrationer. Kändes jätte ofta å ganska länge i både v15 å v 16.
I slutet av vecka 15, satt jag å tröck ganska hårt på ett ställe på magen, och fick 3 buffar tillbaka, ganska coolt.
Kände som sagt av vibrationerna sen i hela v 16 oxå.
I slutet på v 16 lyckades jag pricka in på buffar till en kväll när jag satt i soffan.
Men sen dess har jag inte jämnt någonting alls. Känns lite läskigt. Men vet ju även att vissa inte känner nåt alls förrens v 18-20.
Men man blir ju nojig när man kännt förr å inte nu. Längtar till ul, samtidigt som man är nervös lixom.

Har börjat fått foglossning oxå!! Redan!! Kommer ibland, är riktigt läskigt å gör ont:/

Har varit i stan idag med mamma o pappa. Käkat glass, dollars å ÖB. Sen Iggesund å kolla på massa gulliga 5 veckors valpar :) såå söta!
Käk på fyrklöver sen hem.
Väl hemma donade grabbarna ute, kom hem strax innan 6 så de hade nog varit hemma en timme eller så.
Ris hade de fixat i riskokaren innan de gick ut, så det hade varit klart länge.
Sen fick jag laga korvstroganoff :p
Blev repris på bb, en film o så kollade jag på bb å grabbarna gick isäng.

Dax för sängen nu strax.
Kalas imorn!

Inga kommentarer: