söndag 13 mars 2011

Livat

Idag lr rättare sagt nu sent ikväll har det varit livat i magen.
Har kännt massa fisk-som-rör-sig-vibbar typ, men även fått några buffar som man kännt med handen :)
Synd bara att jag inte lyckades få älsk att hinna känna :/ men vilken dag som helst hoppas jag att hAn ska få känna.

Vad jag gör vaken nu?
Kan inte sova!
Kissnödig hela tiden.
Hungrig, vem orkar gå upp å äta den här tiden!?
Blää måste sova nu!!! Helst nyss!
Men först ett till toabesök :p
Nattis

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

kattis sa...

ja kvälltid brukar de vara liv i hålken för min del med =) man vet inte riktigt vad man ska tro de e. Men på onsdag får man bevis, har oxå blivit kissnödig igen. gick över ett tag men nu är de dags, de trycker på och jävlas. Men sånt man får ta =)

Maria W sa...

Det är härligt med liv och rörelse i magen ;p
Kram