fredag 4 mars 2011

Nånting att berätta!!

Ett sånt här kort fick mamma o pappa, Svärmor,Svärfar o Karina. SvärMomme o Moffe fick oxå ett fast ett annat kort i slutet på januari. Alla undrade varför de fick ett kort där det stod grattis. När de öppnade lästes det noga, tittade upp, läste igen o sen kom glädjetjuten o tårar o grattis o hela fadderullan ;) V.15 V.15 V. 17 V.17
V.17
V 18
V 18
Så 12 Augusti har vi bf.
Vi gjorde ett tidigt UL i v 12 då allt såg bra ut. En härlig upplevelse :)
RUL gör vi på onsdag!
Grav.test gjorde vi 16 december o var då i ca v 6.
Malin var den första som fick veta, då vi hade tjejkväll inbokat den 17e ;) Så berättade för henne på texas.
Kommer en berättelse någon dag om hur veckorna fram till v18 har varit!

6 kommentarer:

Lisa Olsson sa...

MEN ÅÅÅÅÅÅ!! Grattis i massor till er! ni komnmer bli underbara föräldrar =)
Kram Kram

LinnaLi sa...

Vad kul! Trodde att vi skulle få typ samma datum som er, men det visade sig att jag gått en månad längre. så imorgon går jag in i v 21 =)

Kram Linda

Malin Viklund sa...

GRATTIS PILLAN !!! :D

Vad glad jag är för din skull.. Blir nästan tårögd <3 MÅNGA KRAMAR från mig!!! <3 Puss

Malin F sa...

<3 <3 <3

Maria W sa...

Många grattis kramar,det kommer att bli såå roligt ;)

kattis sa...

du har liknande mage som jag =)