tisdag 15 mars 2011

Shoppingen i bilder

Lite tråkig shopping:p
Laktulos är mot min tröga mage, har använt det 1 v(köpte en liten först) då jag ledsnade på magen! Var ständigt nr 2 nödig men den kom aldrig nåt. Man mådde riktigt kasst då man alltid var hård i magen. Har provat frön, motion osv men inget gjorde det bra.
Hoppas nu att denna funkar okej, har varit lite bättre första veckan med denna nu.

Halsbränna har jag inte, men sura uppstötningar. Det har jag haft lite förr oxå(utan att vara gravid alltså) men då käkade jag något som man inte skulle ta nu under grav. Därför blev det en ny, galieve.
Handcreme hade jag, men måsta köpa denna på hm, den luktar hur gott som helst, sockervadd!!!
Weleda havandeskapsolja till att smörja typ hela kroppen med ;) haha!
Örhängena, sjöhästar från ur o penn.
Halskedjan får ni se imorn, då det ska bli val, guld lr vitt guld på kedjan!!
Dax för sängen!

Dan före doppardan :)

2 kommentarer:

kattis sa...

plommon funkar för min tröga mage =) både torra och vanlig frukt. Gott är de med. blivit bättre sen jag käka de med jämna mellanrum =)

Maria W sa...

Åh vilka söta sjöhästar :)
Är så roligt med lite foton till inläggen ;)
Vad händer annars i veckan då?
Kanske hinner ses ngt :p

Kram,Kram