tisdag 15 mars 2011

stort problem

Har ett ganska stort problem... Har ju alltid haft naturligt stora tuttar, när jag vägde 50kg hade jag lixom ändå 75 g/h kupa. När jag gick upp lite i vikt så har jag haft 75h. Det är sista kupstorleken som görs med lite stoppning eller vad man ska säga. Sen blir det bara sladder bh:ar, sånna mormorsbhar lixom. Iaf så fram tills nu, har jag gått upp 3 storlekar på tuttarna! 3!!!!! SÅ har 80 j nu(det blir ju 3 kupstorlekar, då man går upp 1 runt om så är det oxå 1 kupstorlek större) Å ja, iaf, så finns det inga bh:ar jag kan ha i stort sett. Sätter jag på mig en helt lös, så pekar tuttarna åt olika håll. haha, sjukt! Så less. Har i stort sett alltid handlat på specialaffär, manuffen,sköna under o change. Handlade en bh på hm 1 gång, när jag gick i 6an ;) haha! Kul att försöka köpa en ny bh garderob, då det för det första inte finns några att köpa o när varje kostar över 500 spänn! Iaf, så finns det inte större än j-kupa på specialstaffärerna, så de som jobbar där utbrast- Hur fan ska du göra sen då, senare i graviditeten? o hur fan ska du göra med ammningen?! Ja men kul att dom balla ur, när jag är helt urflippad över det redan... :/ Får väl trä på två ica påsar eller nå i slutänden! Kanske ska fundera på om jag ens ska amma eller inte? De frågade ju det på mvc när jag var dit i V.8. hur jag tänkt med amning o så. Huh, ja, jag ska väl amma antar jag? hade inte alls tänkt på det då! haha. Har väl alltid tänkt att man ska prova amma. Men nu, kanske jag ska börja fundera på riktigt. Skulle vilja amma för att gå ner lite i vikt av det ;) hehe, och att man alltid ha maten med sig. Men som sagt, känns sådär att tuttarna ska växa mer, o de inte finns nån bh att köpa, att kväva den lill* med tuttarna, dra fram de där stora 5 kg klumparna när man ska mata borta. Blä för stora tuttar! Vill ha smååååååå, fasta tuttar nuuuuuuuu! Har ju ganska mkt bristningar på tuttarna redan sen tonåren, så de spelar ju ingen roll, om ni tror de e därför jag börjat tänka på det. De är mest av de praktiska själen, att de inte finns bhar till exemepel. Å just ja, jag har ju alltid haft väldigt svårt att köpa tröjor pga boobsen oxå. Men nu, nu kan jag inte ha nåt utan det trycker tuttarna platt åt olika håll lixom.... fan ddet här suger. Det sista jag ville var att få större! Och ni kan ju tänka er ryggen.... blää. Aja nu ska jag inte gagga mer om detta! Bye

3 kommentarer:

kattis sa...

har oxå problem med bh, har alltid haft de, handlat mkt från manuffen, mina har inte gått upp nått än men gruvar mig till den dagen de blir större! Blä!!
jag vet inte hur mkt man kan lita på dom i hudik. svårt de där :s
haha, jag har gjort 3 gravtester och tror fortfarande inte på de :P

vi kommer göra ganska mkt på huset, får hjälp att resa upp de bara. Vi köper ett helt färdigt hus, kommer göra grunden själv.
vi har räknat med tomten med =)
joo jätte svårt å hitta bra tomt, men hittar man den så är man säker sen =)

sofie sa...

Vad jobbigt :( Men du vet väll att har man ryggproblem pga av förstora bröst så tror jag man får förminska dom gratis? Va jag har hört iaf. 3dagar efter förlossning så blir dom som sprängfyllda BOMBER,det är hemskt,jag kunde knappt ha bh då och har inte så stora tuttar. Hör med bvc vad de tror för det finns tabletter att få redan på bb för att förhindra mjölken att rinna till om du inte kan/vill amma.

Emelie sa...

Rätt intresseant att du skriver om detta problem, då man ofta bara får se en annan sida. De flesta gaggar ju bara på om hur små tuttar de fått sen de fått barn, och sen vips har dom skaffat sig sillisar och helt nytt självförtroende!