lördag 19 mars 2011

V.20

Går in i v.20 idag. Fort det går! Är allmänt hängig idag, mår illa o känner mig inte alls nå pigg o fräsch. vet inte varför. Men ska inta soffan ett tag nu! Kolla på premiären av DH som jag missade i tisdags. A är ute på egna äventyr så det är en hemmadag för mig, utan bil ;) Shoppade ju lite efter UL-et. Inte nå viktigt så där, bara saker jag fastna för haha! En söt napphållare, barbapapa. Måsta bara köpa den när jag såg den ;) Och en napp till fick det bli! Barnvagnsleksaken fanns de bara 1 kvar av, så kände att jag måsta köpa den med ;) har ju bestämt temat barbapapa ;) Men exakt allt blir väl inte det! haha! Men sängen o rummet o så, blir barbapapa iaf :) Detta var första bäbisgrejjen jag köpte, när jag o Malin var i sundsvall. Antar att den inte kommer till användning denna gång ;) Men helt säker på en tjej var vi ju! Men är ju fler som ska ha barn, så kanske någon får en liten tjej ;) Nä soffan var det ja!

3 kommentarer:

kattis sa...

kommer nog dröja innan jag handlar nå grejer tror ja :P

vicki sa...

vart hitta du den barbapapa barnvagns leksaken?? mvh viktoria

gfhgfhj sa...

Hej!

Vart köpte du barbapappamobilen till vagnen+