tisdag 24 maj 2011

Glad!

Sååå glad att jag bytte bm. Kändes så bra allting idag :) är såå nöjd med den nya!
Och vet ni vad! Det är i hennes föräldragrupp vi ska gå! Kan ju inte bli bättre! :)
Hjärtljudena låg på 146 idag, sist på 151.
Vi pratade lite amning o förlossning o så.
Mätte magen. Hon tyckte magen var väldigt fin o propertionerlig :) har en hög mage som bara pekar framåt å inget på sidorna sa hon.
Alla värden var bra :)
Järnvärdet hade dock sjunkigt o var inte kanon bra, men inte heller så dåligt att jag skulle börja med tillskott nu.
Ska få kolla järn igen när vi ska dit om 3 veckor.
Tog direkt efter föräldragruppen då, så a ska med då :) han var ju med sist, men inte idag.

Blev ett besök på Apoteket efteråt å sen gled jag lite bil, sen kvantum å hemåt.
Väl hemma kom A precis oxå hem.
Lagade ris o korvstroganoff som vi åt ute i solen :)

Åkte till As Momme o moffe där även Jocke var. Va ute där å donade, busade, solade å pratade. Sen blev de fika o massa massa mer surr.

Alla åkte sedan upp till svärmor, där ingen var hemma, för att fånga en kanin som var på rymmen samt elda.
Väl hemma blev de sängen för a å jag har kikat 2 missade avsnitt bb.

Haft svårt för att gå i säng på kvällarna nu, trotts att jag är gris trött hela tiden.
Beror nog dels på att det är sjukt ljust, å en massa massa tankar som gnager runt i huvudet.
De gör även att jag inte alls har lust att kliva upp för att göra nåt.

Nu dax för sängen, skulle jag behövt för flera timmar sedan egentligen. Men men!
Just ja, lätt godaste chokladen som finns nu är ju denna!!!
Förra sommaren fanns det en god oxå, en vanlig chokladkaka som hette sommar har jag för mig. Har för mig art de va jordgubbar oxå!
Gillar den söta chokladen blandat med en fräsch smak av jordgubb, mums!

1 kommentar:

kattis sa...

åh, den måste jag testa =)
jaa men visst är hon härlig. Skönt att du är nöjd iaf =)
glömde fråga va hjärtljuden låg på sist ja, får kolla de nästa gång =)