måndag 23 maj 2011

Lördag

Käkade frukost ute o var ute en stund. Solade lite o lekte med Monchi.
Sen hoppade jag in i duschen o fixade iordning mig lite, för att hitta på nåt.
A o Monchi tvättade bilen.
Sen drog vi in mot staden. Hälsade på Nicke o Martina som satt ute i solen. Mysigt!
Hundarna busade, vi solade o snackade.
Sen blev vi chaffis upp på öster o sen tillbaka till ankarg igen.
Efter det dejtade vi Gurra,Bror o Meja på kebabhouse.

Sen plockade vi fram våra fiskekunskaper o fiskade lite strömming i hamnen.
Var först ganska mkt folk, men vid 8 var de inte lika mkt kvar å vi stod kvar lite över 1 timme då. Korten är knäppta precis innan vi plockar ihop, därav folktomt :P

Monchi var duktig på sin premiär,. hon träffade lite buskompisar(hundar),lekte med strömmingar,lekte med Meja och sov.

Monchi fick en egen stol

Hon frös på kvällen lillstackarn.

Jag o Gurra in action.
Var varmt o skönt när vi kom, men när solen gick bort blev det genast kallt!
Vi stod ca 2 timmar o fick ca 3 kg. Vi fick alltså fisk i stort sett hela tiden! Riktigt roligt att fiska då :)
Stod där själv en stund oxå jag, mkt modigt gjort o plocka bort alla fiskar själv tycker jag ;) haha!

Plockade ihop å drog ner till s-hamn en sväng. hade inte tänkt åka, för vi var så trött osv.
Men åkte ändå då gurra o lollo ville åka.
Kom fram ganska sent, vid 23 tror jag. Parkerade direkt o gick o tittade typ 45 min. Sen hade vi lessnat o satte oss i bilen:P
Var inte värt att åka dit tyckte vi :P
Åkte runt o träffade lite folk o sen hem. Grymt trött allihopa och halva söndagen blev ju förstörd :P
Men men!
Var ju en del fina bilar att titta på iaf! Men mest fjortisfylla.

Inga kommentarer: