tisdag 28 juni 2011

Craving?

Har bytt cravings under denna tid.
Det som hänge med längst var ju juice, frukt av olika slag o fruktgodisar. Ända fram till ca v 25 var jag besatt av juice. Dog om jag inte fick det varje dag.
Sen har jag haft ostkrokar i början det oxå.
Nu är det iaf isglass å har varit det sen innan sommaren, så har inget med värmen att göra heller. Så isglass har varit med ett tag nu. Speciellt med cola smak! Love calippo cola!!
Choklad har varit i ca 2 v.

Knäpp man blir alltså!
Haha!
Nu ska jag o monchi mysa i soffan o äta en calippo.
Imorn blir det stan, till bm, köper nog en jambomacka å sen drar vi på tut-bingo jag o mamma.
Hoppas på en tur-dag imorn då!! :)

1 kommentar:

kattis sa...

älskar oxå den. men de har jag alltid gjort, helt underbara =)
fundera faktiskt oxå på hagmyren nästa år :p