onsdag 8 juni 2011

Förlossningen

Igår var vi på rundtur å info på förlossningen.
Fick se hur allt såg ut där och även på bb.
Fick även en massa bra info. Vi var ganska många där faktiskt då det var sista rundturen nu.
Känns skönt att ha sett o hört det där.

Idag var vi på föräldrautbildning del 2. Tycker om de där stunderna, är mysigt å man får bra info :)
Efter nästa gång ska vi till bm o mäta å lyssna å så!
Har en hel del att skriva om och en hel del bilder som ska in, men tiden?
Efter fub idag så blev det lite viktiga ärenden på stan,
Så vi slipper åka in imorn oxå. Har varit i stan varje dag nu väldigt länge! Less på å åka!
Så imorn blir det en hemmadag o ja hoppas på sol då jag inte hunnit solat nåt alls på långhelgen eller denna vecka.
Vill ju bli lite brun jag med!
Måste rota å se om jag hittar några kläder tills på fredag!
Har inte så mkt sommarkläder som sitter snyggt nu :(
Förra sommaren hade jag mkt klänningar som sitter tight vid tuttarna å sen blir stor över magen. Sätter man på sig en sån nu ser man ju skit fet ut :p
Gillar att ha hel tighta kläder nu så magen är fin :)
Hittar jag inget kanske det blir ett måste med Pierre o Co. O ev stan ändå då.
Visar väl sig :p

Nedan är en bild jag tog igår hos As momme o moffe.
Magbild i v.31(30+3)

Inga kommentarer: