söndag 19 juni 2011

Veckan

Denna vecka har varit fullspäckad. 
Måndag blev det ju bakning o lite annat. 
Tisdag mera bakning o lite städ å sånt. 
Onsdag var vi ju på föräldrautbildning del 3. Amning och första tiden med bebis pratade vi om. 
Så mysigt å bra stämning på dessa träffar! Å bra info. 
Var till bm efter träffen. 
Pratade ganska mkt,mätte magen, lyssnade på hjärtljuden, men jag glömde höra hur de var. 
Bebis ligger med huvudet neråt, ryggraden på min vänstra sida å benen  på höger sida. Men var rörlig fortfarande å inget konstigt med det än. 

Nu får vi gå till en annan bm 2 gånger. Känns sådär när jag gillar min så mycket!! Men samtidigt blir de mest koller då jag pratar med min bm om viktiga saker :) så de blir nog bra. 

Efter det var vi på Albins, köpte en pingu snuttis å en fisher price baby sitter med vibration. 
Sen käkade vi på Amandas å kikade på lekstugan. 
Kvantum för lite shopping å där träffade vi ToM o W. Pratade ett tag med dom å sen åkte vi hemåt. 
Väl hemma blev det städning å tårtbak. Gjorde tårtbottnarna då de ska stå i ugnen under natten. 
Älskar min marängtårta!!

Inga kommentarer: