måndag 25 juli 2011

Bebis födelsedag!

Här kommer gissningar på bebis födelsedag!
Beräknat bf är 13 augusti!

Om ni vill vara med o gissa är det bara att slänga in en kommentar!
Först ut är pappan som längtar massor o tror bebis kommer tidigt :)

*Update* Karro tror till o med tidigare än pappan, 3 augusti är alltså först ut nu!
Jag kan inte bestämma vad jag tror. Tror att bebis kommer 6-7 augusti(tror nog mest han kommer tidigt pga att jag inte är redo! :P) Annars kanske 20:onde.
Vissa har fuskat lite(o vissa mycket:P) o sagt flera olika datum. Utifall ni ser samma namn flera gånger lixom:P
Även jag har fuskat o satsat på 3 olika datum!
*Karolina Jonsson Lundmark: 3 augusti
*Andreas Karlsson: ‎5 augusti(Bebis pappa)
*Karolina Jonsson Lundmark: 5 augusti
*Sara Nordin: ‎6 augusti :) (min kusin)
*Jag: 6 augusti
*Jag: 7 augusti
*Karolina Jonsson Lundmark: 9 augusti
*Victoria Söderlund: ‎11 augusti(Bebis faster)
*Zandra Zetterlund: ‎12 augusti ;)
*Maria Andersson: ‎12 augusti :)
*Karolina Jonsson Lundmark: 13 augusti
*Toli Sjöberg: natten mellan den 13 o 14 augusti.
*Gunilla/svärmor: 14 augusti(bebis farmor)
*Karolina Jonsson Lundmark: 15 augusti
*Orjan Karlsson: ‎15e augusti(Andreas farbror)
*Peter Karlsson: ‎15 augusti(Bebis farfar)
*Fredrik Holst Karlsson: ‎15 eller 16 onde!(Bebis farbror)
*Gunilla/svärmor: 16 augusti(bebis farmor)
*Jenny Olsson: ‎16 augusti såklart!:) (Bebis morbrors tjej)
*Malin Forsberg: 16 augusti
*Karolina Jonsson Lundmark: 17 augusti
*Jennie Stenberg: ‎18 augusti :)
*Malin Forsberg: 18 augusti
*Kattis: 18 augusti
*Martina Bergström: ‎20 augusti :) ( Bebis farbrors tjej)
*Sofie Strandberg: 20 augusti
*Jag: 20 augusti
*Lisa Olsson: 20 augusti
*Emma: 21 augusti
*Evelina Ekvall: ‎21a augusti :)

Hittills är det alltså flest som tror den 20:onde augusti(4st) och 15onde(4st) sen kommer 16onde(3st), 18onde(3st), 5e(2st), 6e(2st), 12e(2st), 13e(2st) 21a(2st)

Undra om bebis får en egen dag?
Den 15e fyller bebis farfar år, å Andreas farbror ska operera sig den dagen oxå.
Den 17e fyller Monchi 1 år!
Och den 28 fyller bror år, men då är väl bebis här då det är över 2 veckor från bf!

1 kommentar:

kattis sa...

man kanske överdriver lite de där med pissningen, men de blir ett antal gånger per natt. Ne de är väl de enda jag e less på oxå, men de har jag ju varit sen fösta gången man fick reda på att man va gravid. Och de har ju inte blivit bättre med pissningen :P
jag kommer nog klara av lite sömn ja iaf :D