tisdag 5 juli 2011

Changes

Kände ju redan då jag vaknade att detta var en bad day.
Har ju sånna då å då nu för tiden då allt känns fel o uselt.

Idag har ju några saker oxå hoppat på min dåliga dag. Tex att monchi var väldigt väldigt nära på att bli platt!! Hemska tanke. Har skakat o mått dåligt över det ett tag ikväll. Usch! Älskar henne så!!!

Bilen stannade där det var enkel filit, nervöst? JA!! Jäkla semester trafik!
Som tur va, var det inget allvarligt men grabbarna fick hämta oss.
Alltid, alltid ska det hända mig saker då inte A är med. Men när han är med händer de inget. Knäppt!
Jocke skulle köra hit åkgräsklipparen o traktorn o tappade klipparen i backen på vägen hit :p
Men nu funkar den igen iaf!
Har hänt fler saker oxå men orkar o vill inte berätta mer.
Som sagt en dålig dag!

Hade tänkt dragit på mig filten å legat i soffan hela e.m o kvällen o väntat på att gå isäng så det blir en ny dag.
Men fick ju massa uppdrag att göra så blev inget av med det!

Nu hoppas jag på en bättre dag imorn(idag).
Men samtidigt skulle jag nog behöva släppa ut massa tårar o känslor för att allt ska kännas bra.

Cha cha cha cha changes!
Skulle sitta fint med några sånna nu, då mkt eller de mesta känns fel.
Situationen, kompisar, trist liv, bo orten, mm.mm.
Känner mig ledsen över hur jag känner. Vill inte känna många av de känslor jag känner!!!
Men de går ju inte att få bort dom... Svårt!
Changes!
Men hur gör man?
Och vad gör man?
Svårt!!!

En lottovinst vore oxå nåt ju!
Bo i stan? Ja tack :)
Men det enda hus jag har tänkt mig är ju sålt så det suger ju. Trädgården var perfekt, läget perfekt, huset fräscht skulle bara ha viljat måla lite vitt på vissa ställen så hade det varit kanon!! Det var dock lite litet, men hade lätt funkat i många år.
Var väl lite få parkeringar som var nackdelen och lite från besiktningen. Men även priset var ganska rätt.
Men men, vad vore en dröm om den slog in?

Och som sagt, växer pengar på träd?

3 kommentarer:

kattis sa...

men gud, höll på sätta mig på min katt jag å för ett tag sen....vilken hemsk död, tänk å berätta de för folk att man dödat sitt eget djur, fyy! har man inge dåliga dagar vet man inte när man har riktigt bra dagar som mamma brukar säga =)

LinnaLi sa...

Alla har dåliga dagar. Se bara till att efter att du har fått, om du känner dig nere, att du får prata med någon. Man ska inte gå och bära på något i onödan. Lätt att hamna i en fldepression då.

Men att flytta är ju inte en omöjlighet, om ni båda vill. När du har varit mammaledig klart så blir det väl jobb, vet inte vad du gör nu?


Hoppas att du har en bättre dag idag =)

Kram kram

Linda

kattis sa...

joo jag tyckte hon va hyfsad faktist, inge problem, vi bytte bara ord snabbt och kontrollerade de som skulle göras sen va de bra. Behövs inte mera =)
haha min katt är INTE snabb, han är den mest sega katten som finns :P