onsdag 6 juli 2011

Fika

Fick trevligt fika främmande precis när pajen var klar :) Andreas farbror kom förbi.
Så satt ute å fikade å snackade massa skit ;)
Efter det slängde jag mig i soffan ett tag.
Å till kvällsfika(sen fika så jag fick fika själv) kokade jag ägg å åt på rutmacka(falu rågrut) så sjukt gott!!

Har haft en sjuk smärta i nedre delen av ryggen/nära stjärten typ där man brukar ha mensvärk, till och från idag.
Ibland har de gjort så ont att man lixom måste stanna upp, helst sätta sig.
Foglossning eller förverkar?
Sammandragningar har jag oxå haft mkt idag, läskigt ibland när magen blir riktigt sten hård :p

Bebis rör sig väldigt Mkt neråt idag, på ljumskarna, mindre skönt å pinkblåsan. Man ser hur han rör sig där nere lixom. Känns obehagligt.
Undrar om han håller på att fixera sig??

Tänker på ToM idag! Som går igenom en tuff tid nu <3 önskar vi kunde göra nåt!

Imorn åker vi som sagt upp till Sundsvall på gatufesten, när A slutat.
Ska bli mysigt.

Torsdag ska jag på Texas å käka med några tjejkompisar! :)

Inga kommentarer: