torsdag 28 juli 2011

Shit!

Men jäklar va fuktigt det varit idag! Att det är varmt pallar jag, alltså att solen är varm luften är frisk lixom.
Men när det är så här klibbigt o kvavt, då svettas jag(fast idag verkade alla icke gravida oxå göra det!) å så sväller jag mkt mer när det är fuktigt.
Är faktiskt ganska jobbigt att svälla, gör så ont. Å svårt att ha skor :p

Körde bil in till stan, sen ett besök hos bm.
Hon tyckte jag såg så pigg o fräsch ut! Haha, aldrig kännt mig så sliten å blek :p
Å så trodde hon att jag mådde för bra, eftersom jag inte längta till förlossningen o att allt är över lixom :p
Jo vem kunde ana att det skulle vara "fel" att må bra, haha!
Allt såg bra ut iaf som vanligt.

Åkte upp på dollars där det blev balsam, duschtvål, idominsalva å sängkläder till bebis!
Tänkte ju beställa sängkläder från en internet sida jag hitta, men de har semesterstängt haha.

Så på barnaffärerna kosta ett set typ 250-300 plus lakan typ 150-200. Å ska ju ha minst tre set till vaggan, å så några lakan o örngott till vagnen.
Dyrt alltså, för att bara användas 3-4 månader.
Är ju annat till spjälsäng som man använder länge.
Är alltså mindre täcke, kudde o lakan till vagga! Å då känns de Inge bra å köpa massa dyrt till så kort tid.
Jaja iaf så hitta jag till vagga på dollars, kanon bra! Säkert inte så bra kvalitet, men som sagt används det bara någon månad!
Handlade hem några därifrån förr med så både vaggan o vagnen är färdig bäddade. Men jag köpte alltså några till idag!

Sen träffade jag Martina å vi gjorde hela stan. Hon handlade lite kläder å sånt. Å jag shoppade järntabletter, ansiktskräm, magolja, te, å en outfit med body+byxa i 56 till bebis.

Jambo blev det sen å sen fick jag brådis. Jag å mamma skulle åka 17.15 Å då åkte jag från stan :p
Så hem å byta bil o iväg igen !
Lite sen blev vi å jäklar va folk de på på bingon.

Vann iaf, men fick dela tyvärr. Å ingen Stor summa alls. Men gick lite plus på Kvällen iaf.
Var hemma 22.30 å har fikat o så.
Helt slut nu vill jag lova å fötterna är som hemskt stora ballonger!!

Har kommit fram till att bebis ska komma nu, för då väger han mindre(lättare att föda ut :p) å så får jag det överstökat å slipper gå å gruva Mig varje dag!
Att jag inte tänkt på de förr!
Så nu ska bebis ut!!
Haha!

Inga kommentarer: