onsdag 13 juli 2011

Wihooo äntligen!

Wihooo äntligen såg jag vitt!!!
Låg ju stora högar kvar idag när jag åkte till stan mellan steg-via!
Hur coolt som helst ju!
Om det var så där mkt idag, hur mkt va de igår då?! Sjukt!

Bebis är iaf fixerad, hjärtljuden på ca 148.
Sammanfattning skriven och förlossnings brev skrivet oxå.
Bara 2 besök kvar där nu tror jag?

Var klar hos bm 9.30.
Då gick jag o Martina på jambo. En given chicken curry blev det. Mums!
Satt där i 2 timmar, gick o flytta bilarna. Ja vad är det för påhitt att man bara får stå 2!! Timmar på samma ställe?

Sen gick vi en sväng på stan å hamnade på guldsmeden.
En chokladboll o lite dricka å massa mer skitsnack.
Blev väl där i typ 2 timmar med innan vi drog oss mot bilarna.
Vad mycket man har å prata om ;)

Hemma nu o funderar på om jag ska eller inte ska åka på bingo?
Hm!

Inga kommentarer: