lördag 17 september 2011

Depp!!

Fan fan fan!
Hur kunde jag missa the arks spelning igår???????? Sista spelningen!!
Jag var ju helt inställd på att åka å lämna lilleman hemma med pappa.
Men jag är så yr o glömmer bort datum!!!!
Va äre för fel på mig?
Bra å sumpa sista chansen att se dom.
Skit!

Fick upp ögonen för detta band när jag var 15 tror jag?
På gatufesten i Sundsvall.
Min vän Toli skulle se bandet å jag tänkte vad är det för skit ;)
Jag blev förtrollad när de kom ut på scenen å sen hade ja gåshud under hela spelningen!
Vilket fantastiskt liveband!
Sedan dess har jag sett dem live 1 gång varje år.

Let your body deside were you want to go!


Vilken jäkla magknip jag får ibland! Magen bara knyter ihop sig å de känns som om jag ska svimma. Pust.

Vi står även inför ett svårt beslut!

Inga kommentarer: