söndag 11 september 2011

Heldag

Blev en heldag ute på idag.
Började med att A o lillprinsen åkte in till stan för A skulle klippa sig o jag fick lite sovmorron :) har så svårt att sova så jag blir less på mig själv.
Är ju sååååå trött så fattar inte varför jag inte kan sova. Suck.
Sen kom dom hem o vi donade runt lite å åkte till stan. Åkte runt lite på stan. Träffa Nicke o Martina.
Å sen åkte vi till svärfar o Karina.
Dit kom även A's farmor som är här bara i helgen. De hade sina 4 chihuahuor med å Donna o monchi va ju oxå med. Shit vilket kaos. Alla chi var ju killar å rissade på monchi. Så vi stängde in donna o monchi efter en stund så dom fick va ifred :p
Vi käkade hot chili där med dom. Kom även ett gäng till så de va mkt folk där ett tag.
Vid 8 åkte vi ner på marknan. Jag, a, Nicke Martina o Fredrik.
Träffade massa folk.
Blev inte så mkt shopping. Köpte en schal(?) tavlan på bilden, en munk å en påse chips. Å en present till A's mormor. A köpte även en mössa.
Sen åkte vi lite på stan å nu har vi varit hemma 1 timme typ.
Bytt blöja, satt på pyjamas å käkat.
Nu ska jag hoppa isäng o grabbarna sitter i soffan.

Livet är inte alltid lätt!

2 kommentarer:

kattis sa...

sån där ram köpte vi med =) jätte fina.

Anonym sa...

Sömnpiller kanske kan hjälpa?