lördag 3 september 2011

Magbilder

Nu har det ju gått 10 dagar sedan förlossningen. Och igår, för en vecka sedan kom vi hem från bb.
10 kg har försvunnit och en hel del vätska är borta. Riktigt skönt att slippa denna jäkla vätska som fanns överallt i min kropp.
Boobsen är 2 strlk mindre, hallelulja! Nu kan jag faktiskt ha en bh! I slutet hade jag 80K, vilket inte finns att köpa här. Antingen åka till sthlm eller beställa från england! Sjukt! Så jag tvingade på mig en 80J(hade två, men kunde bara ha 1 på slutet) så lite dubbeltuttar fick man leva med och bara 1 bh. sög hårt!
Nu kan jag däremot ha iaf 2 bhar ;) o nu finns det ju att köpa nya, hallelulja!
Kan ju säga att de inte är någon höjdare med så stora boobs som väger bly, utan en riktig bh. Till mina 160 korta cm :P

Igår drog vi in till hudik en sväng, lite shopping. Lidl,coop,lekstugan,xyz o så hämtade vi en mini traktor som vi lånat i helgen.
Väl hemma blev det fullt hus. Bror,Jenny o Meja kom o hälsade på :) Likaså Nicke o Martina, jocke. Svärfar o Karina.
Vi fikade o surrade o grabbarna körde traktor o åkgräsklippare.
Idag är A ute o kör traktor oxå, försöker få ordning på ytterkanten av tomten, äntligen ;) haha!
Vi kilar väl in mot stan till kvällningen tror jag, för lite middag o lite cruising.
 1 vecka efter förlossningen. -10 kg
 1 vecka efter förlossningen, -10kg
 sista magbilden v,42
 sista magbilden v,42



 sista magbilden, v 42
 v.41
v.41

1 kommentar:

kattis sa...

skönt att du gått ner så mkt, själv har jag bara gått ner lite gann, inte mycket alls. Men jag har mjölk i boobsen så dom väger ganska mkt. Varför ammar inte du??