onsdag 21 september 2011

Prov!

Plockade fram den "vanliga" babysittern igår. Vi har bara använt graco sweet peace gungan innan.
Men denna är lättare å flytta runt.
Den har durr i stjärten vilket även är på den andra å bebis gillar det :)
Å hunden rör på sig o spelar musik :p
Mysigt tyckte prinsen!
Han sitter å tittar på hunden när den rör sig :)
Han älskar att ligga på skötbordet oxå.
Är han missnöjd kan man alltid gå dit ;)
Där ligger han å tittar på sina BARBAPAPA gubbar som spelar musik.
Har sett att han oftast följer den svarta gubben.
För övrigt så käkade han mat vid 20 igår.
Å var vaken ett tag.
Vid 22 bytte vi blöja o provade mata lite för vi skulle gå isäng. Men han var ju inte så hungrig då, men lite gick det i.
Vid 22.30 somnade han och A.
Jag försökte somna å somna väl närmare 12.
Bebis vaknade till vid 3 å jag tände lampan o gick upp, men då sov han som en stock!
Så la mig igen.
Klockan 5 vakna han för mat!
Har vaknat flera gånger inatt å funderat på att väcka honom för mat.
Men har inte gjort det.
Är inte van att han sover mer än 3 timmar i streck, så har aldrig tänkt på det förr!
Helt otroligt att han sovit som en klubbad säl så länge.
Jag känner mig ganska utvilad när jag fått sovit några timmar i sträck, har dock vaknat ibland men ändå!
Nu har vi ätit å försöker somna om.
Han somnar alltid när han äter på natten/morron. Eller när han sitter grodan å ska rapa.
Men vaknar ofta när man lägger ner han.
Snart ringer väcka klockan för karln å jag hoppas på någon timmes sömn till!

Inga kommentarer: