tisdag 13 september 2011

Sömn

Min sömn är ett stort problem.
Jag får ihop 2-3 timmars sömn, utspritt.
Jag har alltid haft svårt att somna. Men då har jag "bara" offrat 1-2 h för att somna in, sen sover jag oftast bra! Så det har jag klarat av.
Men nu när jag hinner somna så vaknar ju lilleman strax därefter.
Så då blir det ju samma visa när jag väl får lägga mig igen.
Spelar ingen roll om A kliver upp med lilleman heller för jag vaknar ju ändå. Jag är så lättväkt :p

Ja, tips mot sömnproblemet mottages gärna!
Någon tipsa om Sömntabletter. Men funkar de varje gång jag behöver somna in då?
Måste man boka tid hos sin läkare då?
Måste nog fundera på det här.
Som det är nu funkar det ju inte.
Varken kroppen eller själen orkar göra något alls!
Å jag blir ledsen för ingenting!
Jobbigt!
Nu ska vi hoppas på att lilleman somnar.
Han sover ju bra på nätterna oftast. Men på dagarna ligger han o krampar o gnäller :/

1 kommentar:

kattis sa...

jag är HYPER lätt väckt och kan inte somna speciellt bra utan öronproppar. Man vaknar ju ändå när bäbis skriker. Tycker de funkar för mig, hade nog inte sovit så bra utan de...