måndag 10 oktober 2011

Idol

Kollar ju som sagt på idol idag istället för i fredags. Måste ju nämna några saker.
Älskar ju Chris Medinas låt-what are words.
Tänk om alla tänkte/kände lika dant.
För vad är ord om man inte menar det? Bara tomma bokstäver!
Så jag gillade Linnis framträdande.
Tycker hon är bra.
Och Olle Hammar! Vilken kille! Å sjunga Hoffmaestro, vilken utmaning.
Molly är alltid grym och så även denna gång.
Robin och Moa är oxå såå bra.
Amanda P är ju redan en artist tycker jag, så bra!
Andre kan ju oxå få vara kvar, han har bra låtar och en cool tuch på det han gör.
Linni
Moa
Andre
Molly
Robin
Olle Hammar och
Amanda P
Är idol 2011 :p
De andra kan ju slänga sig i väggen ;)

Dåligt nördigt inlägg, men kände bara att jag måsta skriva mitt ;)

2 kommentarer:

kattis sa...

sv. jag va ändå dit 3 veckor efter förlossningen och då bokade dom in den tiden, de sa att de skulle vara 2 månader efter =)jag tror de kvittar med dagar hit å dit =)

kattis sa...

ja men de kan va bra å sätta ut den så man vet att den blir såld liksom. I mars är huset klar så då får vi flytta in, inte så värst långt dit =)