onsdag 19 oktober 2011

Natten

Natten inatt var ju bra.
Var dock lite gnäll igårkväll ca 1 timme då innan han somna. Å inget dög o jag var toktrött.
Då kändes allt mindre kul ;)
Men när han väl somnade så sov han ju bra! :) härligt värre.
Då blev de lite vuxensnack då A kom hem efter 21 nån gång.
Å runt 21.30 somnade lilleman och vaknade inte förrens 06.30 imorse!
Somnade om efter käk till strax innan 8.
Då klev vi upp å startade dagen.
Max var lite gnällig med blev nöjd i babysittern, durr i stjärten o hunden som rör sig o låter.
Men där somnade han såklart efter en liten stund.
Fick väcka han o ge han käk innan vi skulle på BVC.

Efter det så tog vi reda på världens diskberg å donade undan en massa.

Sen åkte jag, Max o momma till ilsbo å hälsade på min moster o kusiner.
Var där ganska länge.
Vid halv 6 kom vi hem till mamma o pappa för pappa hade lagat mat.
Så käkade här å tittar på tv nu.

Monchi är oxå med såklart.
Ska packa in oss i bilen å åka hem o förbereda natten nu snart.

Jag är såå hemskt trött. Vet inte vad det är för fel??

1 kommentar:

Therese Wennström sa...

Ja fy det är inge roligt. Krupp är ett virus som sätter sig typ på stämbanden tror jag. Det är en speciell hosta och när dom får kruppanfall så torrhostar man hela tiden. I värsta fall sväller halsen igen men det är inte så vanligt. Friskluft är det bästa man kan ge, men ibland behövs adrenalin & kortison som dom får andas in pp sjukhuset. Det låter läskigare än vad det är. Oftast kommer det i samband med förkylning eller om dom sitter i drag, därför vill ja kunna ha mille mot mig i vagnen så han ska slippa blåst, därav vagnköpet.