söndag 30 oktober 2011

Saknar

Vilken kanon dag vi haft alltså!!!
Packade iväg oss till stamnäs i lämnade Max o Monchi å fick skjuts av Göran in till stan.
Landade hos Malin o Micke.
Vi brassade iväg upp på gocarten o körde ett heat. Tog typ 2 timmar!

Jävlar va kul det var alltså! Shit! Var väldigt blött i början men torkade upp ganska bra på slutet.
Jag har ju aldrig kört förr å blev väldigt nöjd över en 3e plats! ;)
Hade såå kul!
Sen blev de lunch o ett grabbgäng på 8 pers bubblade/bastade i igge medans vi tjejer duscha å gjorde oss klara samt fixa inför middag o lekar.
Sen blev de käk.
Tror vi var strax över 20 som käka.
Gott!!!
Å sen blev de tårta.
Massa go dricka hela dagen oxå såklart ;)
Trevligt folk så det snackades massor i vi körde lekar å så.
Vid 20 i 2 knatade vi ner på stan. Kikade runt lite på stan, massvis med folk!
Till det mindre tråkiga, 30 bussen. Vilket skämt.

Blev en halsduk shoppat idag, gjorde ett snabbt stop på dollars å jag måsta bara köpa den där! Skön, enkel att ta på å snygg!
Örhängena köpte jag igår, hade dom idag. Gillar dom skarpt fast jag aldrig har så stora örhängen i vanliga fall!

Å jag saknar mina två <3 såååå mycket!! Ska mysa massor med dom imorn kväll!!

Inga kommentarer: