fredag 21 oktober 2011

Tjejkväll

Igår kväll blev det tjejkväll på stan.
Kom dit strax innan 6.
Jag Max och Vickie.
Vi träffade massa folk, surrade, shoppade lite o fikade.

Max fick en ny jättebra mössa:)
Sitter super. Han hatar att ha mössa i ögonen nu ;)

Max skötte sig helt kanon! Så skönt!
Man var ju med på en utlottning av middag på hogges värd 2000 om
Man handlade för 300.
Men då måsta man vara på hogges 21.30. Så vi drog dit tills dess.
Lottningen tog en jäkla tid då det var många som lämnat in lapp med tydligen inte var där!
Vi ringde A om skjuts strax innan 9.
Å vid 10 kom han :p
Haha från öster å till hogges ;)
Jaja, dragningen tog ju tid så vi överlevde ju iaf!

Sen hem o kvällskäk å lite sånt.
Sen somnade vi alla ovaggade!
Max somnade vid 23 o vaknade 5 imorse.
Somnade om och sov till 8.
Var orolig över hur natten skulle se ut eftersom han sov från typ halv 6 till halv 9 när vi var på stan!
Men natten funkade ju ändå!skönt!
Duktiga killen.

Blir en sväng till stan på em idag med hela familjen.
Å imorn drar jag o Sandra på Texas!
Mysigt o gott!
Ringde igår å bokade å då fanns det 1 bord kvar!! Sjukt ju.
Undra vilket kasst bord vi får då haha ;) närå.

Bilden är från häromkvällen då vi hade lite vuxensnack och liten råkade somna. Med halva huvet under täcktet :p
Han brukar ju inte ligga o somna i vår säng men de bara blev så ;)
Men de jag ville visa var min älskade coola hund! Grym hon! <3

1 kommentar:

Emma Viklund sa...

Sv: I know :) Dröjde länge efter jag fått Viggo med innan jag gick på efterkontroll, men allt såg bra ut så ;)

Ja, himla trist med kodis! Men helt oskönt är det ju inte som tur är :D haha

Jag drömmer såklart fortfarande om ett annat hus, att bo närmare stan och allt :) Men försöker just nu bara göra det så bra som möjligt det går här hemma, eftersom läget är som det är :/

Ni då?