tisdag 11 oktober 2011

Trött!

Shit vad jag är trött!!!
Var riktigt riktigt trött redan igår.
Somnade strax innan 23, då lilleman inte ville sova innan.
A var oxå trött så han gick i säng vid 9.
Men sen upp vid 1? Vad hände med rutinen som varit varje dag i typ 2 veckor? Haha.
Mat, blöja o sova igen.

Sen var A upp vid 5 å mata å sen somna han direkt om.
Jag hörde inte ens? Det har Aldrig hänt!! Jag som är så lättväkt!
Men skönt att jag slapp ett mål ;) hihi.
Men sen gjorde Max morgon 06.30,vet inte om han gjort de så tidigt nån gång.
Matade å han somnade om, men vaknar o tokskriker.
Får han o somna om i famnen, lägger ner å efter ett tag vaknar han o panikskriker.
Och så har det fortsatt.
Och så vill han äta, men bara halva flaskan.
Bara krångel.
Å nu sover han i min famn, det enda som duger.
Vet inte vad det är för fel?
Han har aldrig varit såhär.

Ja det händer ju inget för mig alltså med en bebis i famnen. Han ska ligga på ett speciellt sätt, så funkar inte med bärsele heller.
Man kanske skulle prova bärsjal, för det är så han vill ligga ungefär.

Jaja, jag måste försöka få något gjort. Behöver duscha, klä på, förbereda Max saker, mat osv.
Ska ju in till stan, till bm på återkontroll, känns ju sådär!
Ska även passa på att uträtta några fler ärenden.

Spännande å se om dagen blir bättre! Jag hoppas det!

Inga kommentarer: