onsdag 12 oktober 2011

Vilken bebis!!!

Vad har hänt med min bebis?!
Han somnade vid 23 igår och sov till 05.30!!
Han hoppade alltså över ett mål.
Sen somnade han om och sov ända till 09.45!!
Helt sjukt ju!
Han vaknade till strax efter 8, så då trodde jag han skulle ha käk, men hab somnade om innan jag hann fram till han.
Men jag klev upp då så jag hann dona undan lite saker.
Han kanske ska få vara hos sin mormor några timmar varje dag, om han sover sådär bra sen ;)

Vid 10.30 kom P.R o en stylist hit. De har precis åkt nu.
Nu väntar ett möte alldeles strax.
Spännande!

Synd bara att jag har så ont i halsen, hängig o ont i kroppen.
Å för att inte tala om trött!
Sov 5 timmar inatt. Först 3 och sen 2.
Å de två föregående nätterna har jag sovit 4 timmar.
Behöver jag säga att jag är läskigt trött?
Känner mig yr o typ svimfärdig ibland :p
Så idag laddar jag för en riktigt tidig kväll!! Måste!

Inga kommentarer: