tisdag 22 november 2011

Glömda shoppingbilder!

Har ju glömt å visa shoppingbilderna tror jag! Var ju längesen nu och det har inkommit lite mera shopping nu. Men det hade jag visst inte tagit bilder på!


Linne från Gina
Kort tröja med glitter från cubus
Stövlar från skopunkten, ett par lekstövlar och ett par vardagsstövlar.

En pyjamas, king of the road köpt på och H.
En härlig one piece från Lindex.
Vi har bytt ut småflaskor till stora flaskor. Är man en stor kille så är man! Han äter ju mer än det får plats i de lilla nu.
Randiga byxor från Lindex. Tyckte dom var lite fulsnygga, hade kostat 179 å nu 50 kr så kunde inte motstå!
Älskar den vita vintriga bodyn oxå från Lindex.

Ett kitt för hand och fot avtryck samt bild. Med ramar. Från Albins.
Monchi shoppade täcke och bajspåsar!

En bok från Ica maxi.
2 bäddsett från jysk.
2 pyjamasar från kappahl.
Tröja, byxor och en overall från farmor.

1 kommentar:

LinnaLi sa...

Åh, vad du shoppar, jag vill med! Men jag tycker aldrig att jag har råd. :( Nackdelen med at vara hemma är ju den biten. Ändå har man det ju bra här iom att man får pengar när man är hemma med barn :)

Ha det bra!