tisdag 22 november 2011

Barbafigur

Har varit väldigt mkt nu på sistone. Men det är vissa saker som inte skrivs ut här ;)
Men hela dagen igår satt jag med husannons typ till ht och lokus. Så imorn är huset med i ht.
Alltså jag satt fram till 4, sen åkte vi iväg till farmor.
Jag jobbade även på en ansökan. Har kommit ut ett jobb jag skulle dö för! Men med min tur(läs otur) med allt så är de väl bara att glömma!
Likaså boendet vi vill ha!! Dream! Men hoppas kan man och det skulle bli sååå bra!

Medans jag satt med det där så har jag ju en son att sköta och även en hund ;)

Idag har det varit full fart hela dagen. När vi gjorde morgon satt jag med ansökan ett tag till, samt lite andra data-ärenden. Matade, bytte blöja o busade emellanåt såklart!
En dusch, å packade iordning allt till Max för en borta eftermiddag, lagade mat.
Pasta, bacon å sås på philadelphia ost mm.
Gjorde paket å sen kom mamma å hämtade upp oss, mej och Max.
A kom precis hem medan vi var på väg ut, så monchi fick följa honom. Lugnast för henne det.

Så var vi på 1-års kalas. Fasters lilltroll fyllde ju år idag.
Där blev det massa bus, fika, surr och Max tog en lur i Stinas säng. Å så snackade han ju en massa såklart.

Väl hemma blev det lite kvälls förberedelser, dh o ett glas vin. Liten somnade seeeent.inte förrens 23.
Han sov dåligt hela eftermiddagen å då blir det lite gnälligt på kvällen. Så onödigt och tråkigt.
Men men. Han gnällde kanske 30 min till och från :p så det var inte länge, men för oss som är ovan är det länge! :p stackars liten.
Som sagt sover han nu och likaså resten av huset och jag njuter av lugnet och varvar ner lite.
Inte haft en lugn stund idag.
Men nu är ansökan klar och ska skickas in. Ni kan ju be till Gud!
Och likaså om bostaden vi är intresserad av!!

Dagens barbafigur
Barbabody
Barbabrallor
Barbastrumpor
Barba leksaks gubbar.
Max älskar verkligen dessa barbagubbar, han kan ligga å slå på dem å äta på dem länge. Likaså barbagubbarna på skötbordet.
Men han gillar inte alls att ligga i pingu babygymmet! Kanske skulle ha haft barba gubbar där med ;)

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Jag håller tummarna!!!! Tänk att du redan fått jobbet när du tänker på det!! Bättre att tänka postivit och sen bli lite besviken (OM du nu inte får det) än att gå och tänka negativt i väntan :) Lättare sagt än gjort!
Hoppas ni får erat drömboende också! Det kanske är nu allt vänder, om det varit mkt motgångar!
Ha det gott! /Angelica