söndag 18 december 2011

Sluta eller låsa?

Kommer antingen sluta blogga eller låsa bloggen.
Vill blogga för egen del, så kanske låser den helt och bara har som dagbok.
Mycket trist tycker jag.
Men vissa folk verkar ha problem med vad jag skriver och vad jag gör.
Tråkigt att höra.
Men jag har nästan aldrig egentid för att ex träna på kvällarna eller träffa en kompis.
Jag har ingen möjlighet just nu att få egentid 1 timme mitt i veckan för att kanske bara ta en långdusch eller vad som.
Så om jag får en ledig dag på helgen, då Max är med SIN EGEN PAPPA tycker inte jag att det är fel. Vill ju att dom ska få chans att få egentid utan mig!

Men Han kanske inte behöver vara ensam med sin pappa nångång.
Då vet jag ju det iaf.

Nä slutar tills jag orkar fixa med låsning

2 kommentarer:

LinnaLi sa...

Du kan väl låsa och ge ut lösen till oss som inte skvallrar runt, utan läser för att vi gillar :)

Linda

kattis sa...

så där kände jag med förut, men skaffa en till blogg, där kunde jag skriva av mig. Orka låsa bloggen liksom.
sv. jaa många hotell tar faktist in hundar. Denna tog 250 kr extra och de har väl speciella rum för de som har hundar med. Brukar inte stå när man bokar hotellet men man får fråga.
Nee, man blir lite som en ny mamma...mysigt =)