lördag 17 december 2011

Vad händer nu då?

Var ju inte så mkt krångel med sömnen igår ändå.
Han vaknade kanske till 4 gånger mellan 22-23 men sen sov han på riktigt.
Ända till 9 imorse utan ett enda pip.
Då käkade han, somnade om en liten stund och sen vakna han o jollra på ett tag.
Var fullt med folk här då han vakna, 6 st plus en bebis.
Max blev överlycklig o skratta hela tidrn o va skit glad :)
Även monchi fick busa med en ny kompis :)

Vi måsta dock kliva upp strax efter 8 men men.

Undra vad som händer nu? Känns lite pirrigt.
Grabbarna åkte iaf iväg så det känns hur tomt som helst.
Är ju inte ofta jag är utan Max eftersom A är borta så mycket.

Men nu ska jag lägga mig o sova om det går. Skulle behövas!
Å sen göra mig iordning för galej med Malin ikväll!

Monchi ska få lite egen tid med mig nu, det behövs nog!
Min prinsessa!

Inga kommentarer: