lördag 3 mars 2012

Sjukt

Det händer så sjukt mkt i våra liv just nu.
Både några bra saker och en del dåliga.

Till råga på det så ska hela familjen vara sjuk då de är de typ är de viktigaste dagarna nu.
Har fått skjutit upp vissa saker pga sjukan å det känns inte alls bra.

Nu fan får det vara nog med elände!!
Max måste bli bra omedelbums, lika så A.
Jag är så pass nu att jag är på benen.
Kan äta lite vitt bröd och blåbärssoppa om dagarna.
Huvudvärk från helvetet har jag, antar att det har med mitt matintag senaste veckan att göra.
Ingen mat på 1 vecka :p
Så pigg är jag inte. Mer som ett klent lik, men nu måste jag ju funka lixom.

Å Allt måste bli bra med M och lillen!!

Å alla de saker som händer i vårat liv måste bli rätt!!
Fan vad ja hatar att ta beslut.
Vad är rätt och vad är fel?

Tankar tankar tankar som snurrar!!

Gonatt!

Inga kommentarer: