torsdag 15 mars 2012

Yes!

Åkte in till stab tidigare idag för att Max skulle hinna sova lite innan.
Gick en liten prommis, var in på Hemköp för å köpa med fika.
Gick förbi waynes å köpte med en kanel latte.
Där träffade jag Malin å Emmy.
Gick med dom en sväng å vi planerade sim till kvällen :)

Fort iväg på Bvc för mäta å väga.
Max, 6 månader å 20 dagar
9340 och 71 lång.
Följer kurvan helt perfekt.
Han kan inte vara bättre säger vår bm :)

In på mammaträffen 30 min sent, jag å bm pratade så mkt.
Mat, flytt, hundar å allt ;) haha!
Alla var på träffen idag, super kul!
Barnen lekte å vi fikade å surrade i massor :)
Neo bjöd på majskrokar så Max å Algot provade för första gången.
Det satt 4 barn i soffan å åt majskrokar. Så gulligt :)
Max fick 1. Han gillade det iaf :)

Blev kvar lite länge på träffen då vi hade så mkt å prata om!
Sen måsta jag iväg å hämta nycklar å så.
Å sen packa in oss i bilen å hem.
Lagade mat å mamma kom en vän medans.
Käka å iväg till stan igen.
Hallelulia för att jag snart slipper detta åkande!!
Inte direkt roligt å tanka bilen :/

Var på ÖB å dollars å hämtade upp Malin å vi åkte å simma!
Skönt å komma igång igen.
Men jäklar vad det kändes att se ett tag sen nu!
Va fort man tappar!

Imorn kör vi attack på fm, så mamma kommer hit å är med Max en sväng :)

Inga kommentarer: