tisdag 10 april 2012

Gaaaahaa

Som om jag lixom inte redan var less nog.
Nu är jag på botten i less träsket alltså.
Att saker och ting har en förmåga att krångla är jag väl medveten om vid det här laget.
Men att allt allt allt ska krångla gör att man ibland tappar gnistan.
Speciellt när det är stora krångel.

Just denna grejj jag tänker dela med mig av är en fjutt i rymden, men ack så irriterande! Förutom att halsen är fucked up, jag har haft/har feber, kan inte träna, har benhinne inflammation och det enda man kan göra för att få det å försvinna är att vila, minst 3 veckor. Jo men tjena 100 pannor.

Jag beställde givetvis skorna i fel storlek. Blondin, ärthjärna, vad vet jag. Fel blev det iaf.
Och nu verkar de inte finnas att få tag i i min rätta storlek.
Blir man nå less?
Köpte ju dom 500 kr billigare pga att de hade 25% på hela stadium.
Så nu när jag ska köpa ett par kommer jag få ett par sämre skor för samma peng. Blä vad less man kan bli.

Å irriterad/sur är jag oxå.
Är det nu världen går under?
Känns så!
Tur att jag ska på tjejkväll imorn, det behövs!!!
Batterierna måste tankas innan de är helt döda!

Inga kommentarer: