fredag 20 april 2012

Gnäll

Max har nog haft sin gnälligaste dag hittills idag!
Har väl inte varit hela tiden, men när man är van att ha en hyffsat gla o nöjd kille så har den här dagen varit hemsk.

Han har sovit 2 ggr på dagen, 30 min åt gången.
Han sover i vanliga fall minst 2-3 timmar.
Antar att det, plus utveckling är orsaken till dagens jäkla humör.
Gnäll gnäll gnäll, och gnällnivån nu för tiden är riktigt äckligt hög!
Pust.
Tror han håller på få tänder uppe. Magen, lite feber å gnället. Allt tyder på det. Hoppas att det här är något övergående iaf.

Sen är ja så sjukt less på typ allt.
Allt bara går åt fel håll. Blä.
Less!

Skorna tex, hade inte skickats! Eftersom dom inte fick skicka under en period, men han som vi prata me visste tydligen inte det, Så jag har väntat i onödan i 2 veckor!!! Less man blir. Så nu känns träningen mindre pepp oxå.
Idag är de iaf Skickade å kommer väl någon dag i veckan.
Men vafan.

Flytten in i nya huset blir senare än planerat, vilket oxå känns skit. Men samtidigt blir allt så bra. Mixade känslor om det.

Dieten känns just nu skit. Blä. Dag 9 avklarad nu iaf.

Plus en massa mer jobbiga och väldigt viktiga beslut!
Å en massa jobbiga känslor.
Hur ska vi hitta tiden till allt?
Allt vi behöver besluta, prata om, renovering, Max, monchi och ja you name it.

Nä nu känner jag mig låg.
Men egentligen behöver jag nog bara en kväll med tjejerna.
Var så längesen jag gjorde något skojj(jag har ju kul varje dag men förutom träning, Max och så lixom, släppa allt för en stund å bara göra nå annat)
Skulle nog bara behöva hitta på något men vad gör man? Allt inkluderar ju typ äta!
Gå ut å äta
Gå ut å dansa( vill man väl dricka nåt gott)
Gå på bio, då vill de andra gå ut å äta innan.

Ja vad gör man?

Ja skulle gärna bara slänga mig på soffan några timmar oxå å glo på en film. När gjorde man det senast? Va nog några månader sen!

Men när ska man göra det Lixom?
Äh sluta gnäll å sov nu! Kommer kännas bättre imorn! Allt känns tråkigare när man är trött ;) haha!

Nattis!

Är i behov av en dos pepp!

Inga kommentarer: