söndag 8 april 2012

Träningsveckan

Mina benhinnor är riktigt kassa efter att vi körde attack i fredagsmorse.
Blä. Vill bara kunna köra på!

Den tänkta Träningen till veckan ser ut så här, kom även på att jag ska skriva in allt som är bokat.

Måndag: ev attack(beror på benen) och pump(pump blir det iaf!)
Renovera hela dagen då Max är hos mormor.

Tisdag: cxworx och combat. mammaträff.

Onsdag: tjejkväll med Sandra

Torsdag: spinning

Fredag:

Lördag:

Söndag: pump

Det ska även in en hel del renovering. Bra träning de med :p spackla, slipa, riva väggar, riva kök, you name it.

Tiden vet jag inte hur den går ihop.
Sova mindre och göra mer typ!
Hm skulle ju varit nån simning med såg jag precis... Jaja får bli veckan efter det! :p

Gonatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejhej,
vilken intensiv vecka! Hur har det gått med renoveringen? Vill du visa upp det på Byggla.se? Du får en liten present av mig om du är intresserad :) Maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer!
Mvh
Vendela på Byggla