torsdag 17 maj 2012

Feelings

Känslorna finns ju där i kroppen hela tiden och om allting.
En känsla jag inte gillar är en utav dem jag känner nu.
Besvikelse.
Tycker de e jobbigt att känna så här.
Speciellt för en så viktig person.
Har jag gjort något fel?
Men men.

Älskar Max mer och mer för varje dag, helt sjukt är det!
Max morfar ringde idag å frågade om Max ville vara där imorn, dom saknade honom! Så det verkar som om han får ta en skämma bort dag hos momma o Moffan imorn å vi tar en dag i renoveringens tecken, pust!

Tänker på min älskade vän Martina och Max kusin Nilas som är inlagd på barn! Givetvis oxå Max farbror såklart.
Jag hoppas allt ser bra ut imorn och att vi alla kan vara friska nu!!
Så vi kan träffas <3

Varit en väldigt jobbig dag idag och jag har kännt mig väldigt låg :/
Hoppas på en god natts sömn inatt å att allt känns bättre Imorn!!
Nattis!

Inga kommentarer: