fredag 1 juni 2012

Ordningen

En del av ordningen är återställd.
Sambo hemma men gnällig å stackars ;)
Liten älsklings hund verkar må bra :)

Vill så gärna träna!
Blir så less på mig själv.
Tappar helt karaktär då jag inte tränar. Helt omvänt, då jag tränar äter jag bara nyttigt å är "noga" med kolhydrater och protein, till den grad jag vet om.

Nu när jag inte tränar har jag ingen lust alls till nyttigt, utan stoppar i mig som en tom hink som alltid är tom.
Blir så less.
Om det är någon gång man ska stoppa i sig så är det väl isåfall då man tränat. Då går man plus minus noll.

Men om man inte tränar å stoppar i sig går man rätt upp.
Att jag inte kan få in det i min hjärna!!

Längtar såååååå tills jag hinner träna igen, mår så dåligt med mig själv nu.

Hoppas på söndag å sen blir det en rejäl träningsvecka till veckan!
Ja kommer dö å ångra att ja skrev det här inlägget :p

Nä i säng flera timmar för sent idag oxå, snart dax å kliva upp till en till jobbig dag!
Längtar såååå tills den dagen vi flyttar in!
Tills vi är den där lilla familjen igen <3
Fast dessa dagar har ändå varit riktigt mysiga på nåt sätt ändå.
Vi har umgåtts mkt alla 3 å det hör inte till vanligheten :)

Inga kommentarer: