fredag 20 juli 2012

Fy fan

Jag saknar Max så sjukt sjukt mkt och har gjort hela dagen!
Han åkte till mormor o morfar i onsdagskväll så det är 2a natten i rad han sover borta.
Just nu känns det 1 natt till bort för honom att komma hem!
Vill inte att han ska vara hemma när vi kräks hela tiden heller, dels orkar man inte ta hand om honom och så vill jag absolut inte riskera att han sjuknar om!

Vi har sån tur som har alla runt i kring <3
Max ska iaf åka med mormor,morfar, morbror, Jenny och kusin meja till furuvik idag! Jag tänkte oxå föllja med, givetvis A oxå innan han blev sjuk!
Vi som sett fram emot det så länge!!
Jaja vi åker med Max igen nästa vecka kanske, så han får smygtitta där idag då så han kan guida oss ;)
Kusin Stina kanske oxå skulle med!

Nä fy fan va dåligt jag mår. Sån sjuk feber att ja håller på å svimmar när jag ska spy, får badda med en blöt handduk på pannan och då är det illa. Funderar på sjukan å dropp! Haha

Vill gå å sova nu, så roligt är det inte att hänga på toan!
Tack å lov att vi har fönster här så man får in massa kall frisk luft!

Inga kommentarer: