fredag 13 juli 2012

Max(försenat inlägg) 1 juli 2012

Max tog sina första steg helt själv i torsdags mellan mig och farmor!

Sen har han gått så några gånger å är jätte duktig :)

Igår hade vi dop för världens bästa älskling, han var så duktig hela tidenbi kyrkan :)
Älskade liten.
Fick massa fina presenter men bilder får komma sen.

Å på kvällen blev de party för hela slanten, lite go dricka ute hemma.
Så underbart väder, myggfritt åh vad jag älskar stan!
Sen knatade vi på manis för käk å så vidare på hogges.
Fick med mig 2 badbollar hem till Max förtjusning. Han tycker dom är skitkul!
Solen hade gått upp när jag kom hem.
Fick en katt med mig hem till dörren oxå :)
Å sen blev de en tur med vovven, då hon inte hade fått varit ut på prommis på kvällen!
Massa blandade bilder men ja så blev det....

Inga kommentarer: